معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد:

درخشش معلم توانمند و خلاق زنجانی در چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

زنجان(پانا)-محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دکتر علی مهدیخانی دبیر ریاضی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی 2 شهرستان ابهر در چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر خوش درخشید و پس از رقابت با 32 شرکت کننده از استان های مختلف کشور موفق به کسب رتبه سوم کشوری گردید.

کد مطلب: ۸۴۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلم توانمند و خلاق زنجانی در چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

محمود شهبازی با اشاره به اینکه جشنواره الگوهای تدریس برتر با ایجاد فضای سالم رقابتی، موجب بروز خلاقیت و ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان می گردد گفت: در این راستا دکتر علی مهدیخانی، دبیر ریاضی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی 2 شهرستان ابهر، پس از رقابت با 32 شرکت کننده از استان های کشور موفق به کسب رتبه سوم کشوری گردید.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به آموزش یکی از مهمترین برنامه های معاونت آموزش متوسطه می باشد که همکاران ارجمند ما در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه با برنامه ریزی و برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف و به کارگیری نیروهای خلاق و توانمند در گروه های آموزشی در جهت تحقق آن گام بر می دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک به این معلم افتخارآفرین از زحمات تمامی مسئولین به ویژه مدیریت ، معاونت آموزشی و کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار