رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی: مجلس دانش‌آموزی موجب رشد و پرورش اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود

یاسوج(پانا) ـ رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی می‌تواند در پیگیری و رفع مشکلات آینده سازان جامعه موثر باشد، گفت: مجلس دانش‌آموزی از فرصت‌هایی است که حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌ها را رقم زده است و موجب رشد و پرورش اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی: مجلس دانش‌آموزی موجب رشد و پرورش اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود

زهرا پناهی روا در حاشیه نشست قطب 3 نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور که به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج برگزار می شود در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری جلسات قطبی فرصت یگانه ای است تا نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر آموزش های لازم را در جهت ورود به صحن علنی مجلس دانش آموزی فرا گیرند.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور افزود: هدف ما این است که قبل از اینکه دانش اموزان انتخاب شده وارد مجلس دانش آموزی شوند با آداب و مهارت های نمایندگی و وظایف و اهداف مجلس دانش آموزی آشنا شوند.

پناهی روا تصریح کرد: دانش اموزان باید بتوانند طرح و برنامه ها و ایده هایشان را مطرح کنند و صدای رسای دانش آموزان استان خودشان باشند و بتوانند برای تصمیم گیران نظام تعلیم و تربیت، تصمیم سازی کنند هدف آموزش و پرورش این بوده است که به نقش دانش آموزان بیشتر اهمیت دهد و به دانش آموز محوری توجه کند.

وی ادامه داد: طرح های زیادی در مجلس دانش اموزی ارائه می شود این طرح ها وقتی مصوب شد در کمیسیون ها به دست مدیران کل در ستاد آموزش و پرورش می رسد و با توجه به مسایل روز مربوط به دانش اموزان سندهایی ارایه می شود و خروجی دو سال مجلس دانش اموزی سند می شود که این اسناد به شورای عالی آموزش و پرورش می رسد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور ادامه داد:مجلس دانش آموزی فرصتی برای دانش آموزان جهت شناخت استعدادها و رسیدن به جایگاه های بالاتر است و می‌تواند مدیران توانمند آینده کشور را تربیت کند، کما اینکه نمایندگان سابق مجلس دانش‌آموزی اکنون در سطوح مختلف علمی کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار