طرح ملی حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی 

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برنامه ویژه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم را برگزار می‌‌کند.

کد مطلب: ۸۴۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه قرآن کریم در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با توجه به تاکید محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، مبنی بر این که اعضای انجمن‌های اسلامی باید حداقل جز سی‌ام قرآن کریم را حفظ باشند، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برنامه ویژه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم را در تابستان 97 (مرداد و شهریور) را برگزار می‌‌کند.

این طرح به دو شیوه حضوری و غیرحضوری و ویژه دانش‌آموزان هر دو مقطع متوسطه اول و دوم قابل برگزاری است.

در شیوه حضوری دانش‌آموزان در زمان‌های تعیین شده با حضور در اتحادیه شهرستان، با محوریت مربی حفظ سازمان اوقاف، در کنار فراگیری سیمای هدایتی سوره‌های جز سی‌ام قرآن کریم، در بازه زمانی دو ماه، به حفظ این جز نایل می‌آیند. همچنین کسانی که به هر دلیل شرایط حضور در اتحادیه و بهره‌مندی از این شیوه را ندارند می‌توانند در شیوه غیرحضوری ثبت‌نام کنند. در این شیوه مربی حفظ سازمان اوقاف استان‌ها طبق زمان‌بندی مشخص شده، ضمن تماس تلفنی با دانش‌آموزان بجز سی‌ام قرآن کریم را آموزش می‌دهد.

پس از اتمام دوره آموزشی، آزمون حفظ در دو بخش کتبی و شفاهی صورت می‌پذیرد و به کسانی که امتیاز لازم در آزمون‌های کتبی و شفاهی را دریافت کنند، از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه گواهی اعطا خواهد شد و از برترین‌های هر استان، تقدیر و هدایای ارزشمندی به برگزیده‌ها تقدیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار