مجلس دانش آموزی فرصتی ارزشمند برای مشارکت فکری دانش آموزان است

یاسوج(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس دانش آموزی ظرفیت وفرصت ارزشمندی برای مشارکت فکری دانش آموزان وتقویت مسئولیت پذیری آنان است.

کد مطلب: ۸۴۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی فرصتی ارزشمند برای مشارکت فکری دانش آموزان است

سید نظام مرادی در حاشیه نشست قطب 3 نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در جمع خبرنگاران افزود: این مجلس در اصل برای ترویج فرهنگ گفت‌وگو در کشور راه‌اندازی شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مقوله مشارکت جویی دانش آموزان را یکی از اهداف مجلس دانش آموزی بیان کرد و گفت: یکی از مسائل بنیادی جامعه ایران میل به مشارکت جویی است که به عنوان یک سرمایه گذاری اجتماعی محسوب می شود و اعتماد نیز از ارکان اصلی سرمایه اجتماعی شمرده می شود که باید پایه های آن را در آموزش و پرورش جست و جو کرد.

وی تربیت اجتماعی و کادر سازی را از دیگر اهداف مجلس دانش آموزی دانست و اظهار کرد: یکی از رسالت های مجلس دانش آموزان تربیت اجتماعی دانش آموزان و کادرسازی است تا آینده جامعه را تعیین کند و از طرف دیگر مهارت آموزی در عرصه های مختلف از مسائل ضروری است که آموزش و پرورش باید به تمرین مهارت هایی در ارتباط با خانواده، فضای مجازی، همسالان و مسائلی از این قبیل بپردازد.

نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور نشست قطب 3 نمایندگان مجلس دانش‌آموزی با حضور استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بخیاری، اصفهان، ایلام، خوزستان و لرستان در یاسوج و به میزبانی سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار