فدائی‌فر، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین؛

بوستان آلاله با اعتبار 15 میلیارد ریال در ناحیه مینودر به بهره‌برداری رسید

قزوین (پانا) - کیومرث فدائی‌فر، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: بوستان آلاله با اعتبار 15 میلیارد ریال در ناحیه مینودر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بوستان آلاله با اعتبار 15 میلیارد ریال در ناحیه مینودر به بهره‌برداری رسید

فدائی‌فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین افزود: این بوستان در مساحت 8هزار مترمربع احداث شده و اکنون شهروندان از آن بهره‌برداری می‌کنند.

فدائی‌فر بیان کرد: این بوستان در ناحیه مینودر واقع در بلوار 22 بهمن، خیابان 12 فروردین شمالی، جنب مسجد امام هادی(ع) احداث شده است.

وی بیان کرد: زمین والیبال، ست ورزشی، فضای سبز، آلاچیق، نیمکت، سطل زباله، بازیگاه کودک و سرویس بهداشتی از امکانات رفاهی این بوستان محلی است.

وی افزایش سرانه فضای سبز، آماده کردن مکانی امن و زیبا برای شهروندان و فضای مطلوب برای ورزش‌های صبحگاهی را از جمله اهداف احداث این بوستان عنوان و بیان کرد: احداث این بوستان یکی از درخواست‌های شهروندان این محله به دلیل موقعیت مکانی و جمعیت آن بود.

این مقام مسوول بر ضرورت توجه به فضای سبز در طرح‌های توسعه شهری اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری در راستای ایجاد محیطی سالم و توسعه پایدار با رویکرد محله محوری به منظور گذراندن اوقات فراغت شادتر برای شهروندان اقدامات موثری برای گسترش فضای سبز قزوین به خصوص در محلات انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار