سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان: برگزاری مسابقات دانش‌آموزی یک اتفاق مهم فرهنگی است

زنجان (پانا) - در قالب برگزاری این مسابقات رخدادهای مهم فرهنگی دیگری نیز رقم می‌خورد که اهمیت این مسابقات را دو چندان می‌کند.

کد مطلب: ۸۴۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان: برگزاری مسابقات دانش‌آموزی یک اتفاق مهم فرهنگی  است

کریم‌الله شعبانی سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان در جلسه ستاد برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان که با حضور اعضای کمیته‌های برگزاری مسابقات برگزار شد، گفت: در قالب برگزاری این مسابقات، رخدادهای مهم فرهنگی دیگری نیز رقم می‌خورد که اهمیت این مسابقات را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر حفظ امنیت فیزیکی و روانی این مسابقات افزود: طی این مسابقات صدها نفر شهر زنجان را به عنوان میزبان مسابقات برای سفر خود انتخاب می کنند و در این بین متولیان امر و دست اندرکاران اجرایی استان، بایستی میزبانی مطلوب و شایسته ای را رقم زنند.

شعبانی با تاکید بر انعکاس خبری مطلوب این مسابقات اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در این مسابقات، اطلاع رسانی کامل و پوشش فراگیر این واقعه مهم فرهنگی است و در واقع برگزاری این مسابقات یک اتفاق مهم فرهنگی در استان به شمار می رود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان گفت: از اینکه استان زنجان به عنوان یکی از 6 استان میزبان مسابقات انتخاب شده باید به فال نیک بگیریم و این فرصت را پاس بداریم.

وی برگزاری این مسابقات را فرصتی جهت معرفی توانمندی های استان برای دانش آموزان و خانواده های آنان دانست که بایستی در طی مدت ماندگاری آنان در استان این امر به نحو شایسته ای محقق شود.

در این جلسه مسیح الله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات گفت: نباید نگاه ما به این مسابقات، صرفا یک نگاه ورزشی باشد بلکه باید آن را به عنوان یک رویداد فرهنگی تلقی کنیم.

وی شرکت کنندگان در این مسابقات را سفیران دیگر استانها عنوان کرد که به عنوان نماینده یک استان در این شهر حضور خواهند داشت .

سلطانی از انجام کامل مکاتبات و هماهنگی های لازم بین دستگاههای ذیربط استان برای برگزاری مطلوب این مسابقات خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار