معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

پاسخگویی به مطالبات مردم اصلی ترین وظیفه مدیران در سال 97

گرگان (پانا) - پاسخگویی به مطالبات مردم اصلی ترین وظیفه مدیران در سال 97 است.

کد مطلب: ۸۴۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به مطالبات مردم اصلی ترین وظیفه مدیران در سال 97

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، اظهار کرد: مدیران با حضور در شهرستانها بویژه مناطق کمتر توسعه یافته استان، ضمن حضور میدانی و برگزاری جلسات با مردم ارتباط گرفته و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه تبیین وضعیت موجود برای ما خیلی مهم است، افزود: باید از داده های تشکیلاتی خود آمار کافی داشته باشیم، اینکه چقدر نیرو، توان و ظرفیت داریم و چقدر توانسته ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن تقدیر از موضع گیری قاطع رئیس جمهور کشورمان در قبال سیاست های امریکا، گفت: این موضع گیری قاطع و سخنان حکیمانه دکتر روحانی، امروز منشاء وحدت گروهها و جریانهای سیاسی شده و آنرا باید به فال نیک گرفت.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی قرار داریم که همه باید در کنار هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش باشیم، به مسائل امروز کشور نگاه فراجناحی داشته و به دولت کمک کنیم.

در ادامه جلسه مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل امنیتی و انتظامی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی، مدیرکل اتباع و امور مهاجرین، مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به عنوان مدیران تحت مجموعه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، گزارشی از فعالیت های خود و مجموعه تحت مدیریتشان را در چهارماهه اول سال 97 ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار