سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دورود: روند اجرایی پروژه‌های عمرانی مدارس مثبت است

خرم آباد (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دورود روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این مدیریت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با همت کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش دورود روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این مدیریت تسریع یافته و در حال تکمیل است.

کد مطلب: ۸۴۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دورود:  روند اجرایی پروژه‌های عمرانی مدارس مثبت است

وجیه‌اله زندی‌فر تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های خیران مدرسه‌ساز موفق به جذب اعتبار ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه ترشاب، سه کلاسه شهرک سینا به واسطه دو بانک عامل، دبستان ۶کلاسه روستای بنک‌آباد توسط بنیاد برکت، دبستان دو کلاسه روستای یوسف‌آباد از محل اعتبارات قرار گاه خاتم و جذب دومیلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای تخریب و بازسازی دبستان فرسوده شهید ترک منطقه انگشته شدیم که پروژه های مذکور بزودی وارد فاز اجرایی می‌شوند.

وی افزود: مبلغ ده میلیارد و پانصدمیلیون ریال اعتبار در ستاد بازآفرینی برای مدرسه ۱۲کلاسه ناصرالدین جذب شد که هم اکنون توسط پیمانکار در حال احداث می‌باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و چالش کمبود فضای هنرستان ها، طی نشست هایی که با مدیر کل نوسازی مدارس برگزار شد،ساخت هنرستان ۲۴۰نفره توسط اداره کل نوسازی مدارس در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون در حال ساخت می باشد.

وی در ادامه به رایزنی های انجام شده در خصوص مرمت، بازسازی، تعمیر و تجهیز مدارس اشاره کرد و افزود: با رایزنی های انجام شده با رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، قول مساعد تجهیز هنرستان شهید بهشتی به مبلغ سه میلیارد ریال گرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بیش از ۱۵۰متر سنگ‌چینی به ارزش شصت میلیون ریال جهت بازسازی آبخوری‌های مدارس توسط خیرین اهدا شد که در همین راستا آبخوری مدارس شهدای داریاب، جمهوری اسلامی روستای پشت قلعه، شهید رجایی و شهید پیراهن‌سیاه بازسازی شدند.

وی در ادامه به رایزنی با خیرین جهت اهدا لباس به دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد و افزود: ۲۵۰۰دست لباس توسط خیرین به این مدیریت اهدا شده که ۲۰۰۰دست از این لباسها طی هفته های گذشته بین دانش آموزان بی بضاعت روستایی توزیع شده و ۵۰۰دست دیگر نیز آماده توزیع می شود.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش به پروژه های عمرانی ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش ها و پیگری ها به عمل آمده موفق به جذب 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل زمین چمن مصنوعی کانون امام علی (ع) شدیم. همچنین پروژه بازسازی چمن استادیوم طیب با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال در مراحل پایانی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: تجهیز و راه اندازی سالن ورزش های رزمی در کانون بعثت، تخصصی سازی و تجهیز 9 سالن ورزشی ، احداث خانه تنیس، سالن بدنسازی و ایروبیک و تفکیک نمودن راه ورودی سالن های ورزشی رسالت و نمونه رشد از فضاهای آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی در این چهار ماه می باشد.

وی به بازسازی و تعمیرات مجموعه های رفاهی خانه معلم و تالار فرهنگیان اشاره کرد و افزود: برای بازسازی، تعمیر ،تجهیز و زیبا سازی این دومجموعه نیز مجموعاً مبلغ یکصد میلیون ریال هزینه شده است.

زندی فر درادامه به دیگر فعالیت های عمرانی انجام شده در چهار ماه نخست سال اشاره کرد و افزود: پیگیری آسفالت حیاط 11 آموزشگاه که ۵مورد دبستان سینا، شهدای داریاب، بهاران، سیزده‌آبان و کانون امام‌علی تا به حال انجام شده و مابقی نیز درحال انجام هستند.

وی افزود: ایزوگام بام کانون امام علی با متراژ۳۴۰۰متر، ، مرمت و باسازی مدرسه شهدای داریاب و بازسازی سرویس بهداشتی، حمام، وضو خانه، کف راهرو ها و رنگ آمیزی نمای دبیرستان دور دوم شاهد دختران، پیگیری نصب سیستم گرمایشی پکیج در مدارس شاهد فرزانگان، زینبیه و فرهنگیان که عملیات اجرایی آنها به زودی شروع خواهد شد نیز از دیگر اقدامات انجام شده در چهار ماهه نخست سال 97 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار