پیام تقدیر امام جمعه و فرمانده سپاه استان همدان از حضور انقلابی مردم در یاواره شهدای عملیات رمضان

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی صدور پیامی از حضور انقلابی مردم استان همدان در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان تقدیر کردند.

کد مطلب: ۸۴۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر امام جمعه و فرمانده سپاه استان همدان از حضور انقلابی مردم در یاواره شهدای عملیات رمضان

آیت الله غیاث الدین طه محمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی صدور پیامی از حضور انقلابی مردم استان همدان در مراسم یاواره شهدای عملیات رمضان تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

ملت غیور و شهیدپرور استان همدان، تقدیر الهی بر این بود تا در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر هیمنه استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار در خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان شکسته شود.

سخنان سراسر غرورآفرین سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع سپاه قدس همچون موج عظیمی همه دنیا را فرا گرفت، گویا که مالک اشتر علی(ع) حمایل شمشیر خود را محکم کرده و آماده دستور است تا با طرفه العینی بر جبهه کفر یورش ببرد و فتنه‌ای را از زمین بر کند.

آنچه سردار سلیمانی شجاع ما در مراسم تجلیل از شهدای عملیات رمضان خطاب به یاوه گویی‌های این روزهای ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، از جنس نهیب‌های برق‌آسای مالک اشتر در جنگ‌های صفین و نهروان خطاب به دشمن بود.

اینک به برکت و عظمت شهدای عملیات رمضان و به صلابت و قاطعیت سردار سلیمانی عزیز و به یمن حضور انقلابی شما مردم شهیدپرور استان همدان، پیروزی بزرگی در عرصه دیپلماسی سیاسی و دفاعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

به همین مناسبت ضمن شکرگزاری به درگاه قدس احدیت و اعلام پشتیبانی قاطع از بیانات دشمن شکن سردار سلیمانی، از شما ملت فهیم و بزرگوار همیشه در صحنه استان همدان به خاطر حضور انقلابی در این مراسم و مسئولین خدوم استانی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

و لینصرن الله و من ینصره ان الله لقوی عزیز

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

آیت الله غیاث الدین طه محمدی

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار