«روح‌الله یوسفی» آثار جدید خود را منتشر می‌کند

تهران (پانا) - روح الله یوسفی پس از مقطعی کوتاه باردیگر فعالیت‌های خود را از سر گرفت و این بار با همراهی ارکستر پراک جمهوری چک و چند هنرمند داخلی آقارش را به زودی منتشر خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
«روح‌الله یوسفی» آثار جدید خود را منتشر می‌کند

این آهنگساز و خواننده جوان که با نگاهی نو و جدید وارد عرصه موسیقی ایرانی و کلاسیک شده است، بیش از بیست سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.
این هنرمند درباره آلبوم نخست تو تعریف جالبی را به کارمی‌برد: « ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی- ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند ‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است.» آلبومِ «برای تویی که نمی‌شناختمت . . .»، به زودی در دسترسِ هنردوستان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و اطلاعات و اخبار آن منتشر خواهد شد.
روح الله یوسفی در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی به نام «برای تویی که نمی‌شناختمت...» نیز هست که در این آلبوم از حضور موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، آلْوین آوانِسیان (پیانو)، بابکِ‌ شهرکی (ویلن و آلتو)، کریمِ قربانی (ویلنسل)، زنده‌یاد علیرضا خورشید‌فر (کنترباس)، علی حعفری پویان (ویلن)، فرشید حفظی فر (ابوا)، ایمان جعفری پویان (کلارینت و کلارینت باس)، علیرضا متوسلی (باسون)، حسین میرزایی (هورن)، شاهو عندلیبی (نی)، کورش بابایی (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، و نوازندگان گروه «آوای ماندگار» بهره جسته است.
ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» که نخستین اثر رسمی این خواننده محسوب می‌شود و سه سال پیش نیز به صورت رسمی منتشر شد، با کارگردانی «امیر مقیمی» تولید شده است و موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت) و آلْوین آوانِسیان (پیانو) در این نما آهنگ حضور داشته‌اند.
این هنرمند هم در هفته های اخیر با چند هنرمند نسل جدید از جمله علیرضا بدیع و... وارد همکاری های جدیدی شده است که به زودی اخبار و اطلاعات آن در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار