معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات استانی فرهنگی و هنری برگزار می‌شود

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برتر مسابقات استانی فرهنگی هنری ۱۶ و ۱۸ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۱۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات استانی فرهنگی و هنری برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان بردسیر به کسب رتبه دوم گروه سرود کرال فرهنگیان استان در مسابقات کشوری اشاره کرد و بر تشکیل این گروه در تمامی ادارات شهرستان ها و مناطق استان تأکید کرد.

وی به رشد چشمگیر فرهنگیان استان در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری استان شانزدهم و هجدهم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

مرادی ساماندهی نیروهای پرورشی را ضروری دانست و افزود: ساماندهی نیروهای پرورشی بر اساس سال تحصیلی گذشته انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروهای پرورشی در قالب کارگاه‌های آموزشی مدرسه محور در طول سال تحصیلی جدید انجام خواهد شد.

مرادی به تدوین منشور اقامه نماز در آموزش و پرورش استان کرمان اشاره کرد و افزود: باید زنگ نماز در برنامه درسی مدارس نهادینه شود.

وی به توانمندسازی دانش آموزان در مشاوره درسی، تحصیلی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان افزایش پیدا کند.

بر پایه این گزارش، اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام تارم امام جمعه بردسیر، نجف پور رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بردسیر، اعضای شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای داخلی ادارات اداره کل و روسا شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان در شهرستان بردسیر در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار