مهرداد اسکویی برای جوانان سیستان گارگاه آموزشی برگزار کرد

تهران (پانا) - ورکشاپ تخصصی فیلم مستند با حضور فیلمساز برجسته کشور، مهرداد اسکویی به همت انجمن سینمای جوانان استان سیستان و بلوچستان، در زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مهرداد اسکویی برای جوانان سیستان گارگاه آموزشی برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان سیستان و بلوچستان، بیش از 35 تن از مستندسازان این استان و علاقه مندان به این حرفه در این کارگاه دو روزه حضور داشتند و از آموزش های لازم بهره بردند و با مهرداد اسکویی گفت وگو کردند.

اسکویی در این کارگاه با فیلمسازان جوان علاقه مند درباره روایت و درام در فیلم مستند گفت وگو کرد و تجربیات خود را در اختیار جوانان سیستان و بلوچستان گذاشت.

مازیار مشتاق گوهری مدیر انجمن سینمای جوانان استان نیز درباره این کارگاه ها، با بیان اینکه دوره های آموزشی تخصصی، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت کار فیلمسازان استان می گذارد اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت استان ما از مرکز و کمبود امکانات آموزشی، تلاش می کنیم با برگزاری این دوره ها مسیر را برای افزایش سطح دانش فیلمسازان استان و هنرجویان این عرصه هموار کنیم.

وی یادآور شد: نتایج این دوره های آموزشی در سال های بعد مشخص خواهد شد و امید داریم، با تلاش مسئولان و علاقه مندان به فیلمسازی، و توجه بیشتر مدیران استانی به امر تامین امکانات، شاهد تحول چشمگیر در سینمای مستند و داستانی استان باشیم.

این مستندساز تاکید کرد: علی رغم امکانات مادی بسیار اندک در عرصه فیلمسازی، نیروهای با استعداد و پر تلاشی داریم که نمایندگان شایسته استان در جشنواره های ملی و بین المللی بوده اند.

مهرداد اسکویی، مدرس این دوره با حدود 500 حضور ملی و بین المللی و کسب بیش از 120 جایزه معتبر یکی از شخصیت های برجسته مستندسازی ایران است. انجمن سینمای جوانان استان برنامه های آموزشی بلند مدتی با حضور سایر اساتید مطرح کشوری نیز در نظر دارد.

این کارگاه با همکاری اداره کل ارشاد استان و صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار