متکدیان آذربایجان غربی وام کم بهره اشتغال دریافت می‌کنند

ارومیه (پانا)- مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: متکدیان بعد از جمع‌آوری در صورت اثبات پاکی از اعتیاد از طریق آزمایش، به واحدهای فنی و حرفه‌ای برای آموزش و ایجاد اشتغال معرفی می‌شوند و وام اشتغال می‌گیرند.

کد مطلب: ۸۴۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
متکدیان آذربایجان غربی وام کم بهره اشتغال دریافت می‌کنند

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایحان غربی با اشاره به نحوه حمایت بهزیستی از متکدیان اظهار کرد: جمع‌آوری متکدیان در حیطه وظایف کاری این سازمان نیست و این سازمان همانند شهرداری و نیروی انتظامی در کمیته ساماندهی متکدیان عضو است.

وی گفت: متکدیان معتاد جمع‌آوری‌شده از سوی نیروی انتظامی به مراکز درمانی منتقل می‌شوند تا مراحل درمان را بگذرانند و در آنجا نگه‌داری می‌شوند، در مراکز درمانی تمامی پرسنل از جمله پزشک و مددکار حضور دارند و تا طی مراحل پاک‌سازی فرد متکدی معتاد، وی را در این کار همراهی می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: در صورت اثبات پاک‌سازی متکدیان از طریق آزمایش، به واحدهای فنی و حرفه‌ای برای آموزش و ایجاد اشتغال معرفی و مشغول به‌کار می‌شوند.

فریور عنوان کرد: متکدیان در صورت نیاز به اشتغال از طرف این سازمان، به بانک‌های عامل معرفی و می‌توانند برای گسترش شغل خود از وام با بهره‌های کم‌ برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر موارد افرادی که خودشان دارای وضع مالی نامناسب هستند به این سازمان مراجعه می‌کنند و کارشناسان پس از بررسی موارد موجود و در صورت داشتن معلولیت در کمیسون پزشکی بررسی و در صورت تایید به آنها خدماتی از قبیل ویلچر، کمک های توانبخشی و سایر خدمات داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار