پروژه بزرگ گردشگری ستاره سیلوانا ۶۲ میلیارد هزینه در بر دارد

ارومیه (پانا)- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: منطقه سیلوانا دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی است و پروژه گردشگری سیلوانا می‌تواند درآمد زایی خوبی برای اهالی این منطقه داشته باشد که احداث آن ۶۲ میلیارد هزینه در بر دارد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه بزرگ گردشگری ستاره سیلوانا ۶۲ میلیارد  هزینه در بر دارد

مسعود پاکی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه منطقه سیلوانا به دلیل داشتن اکسیژن خالص دارای نوزدهمین هوای پاک خاورمیانه و نهمین هوای پاک کشور است اظهار داشت: طبیعت بکر، کوه های طبیعی و دریاچه سد شهرچایی در سیلوانا از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه است و در جذب توریست سهم بسزایی می تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه شخص سرمایه گذار تا کنون 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است گفت: هزینه لازم برای این پروژه در ابتدا 50 میلیارد تومان برآورد شده بود اما با مشکلاتی از جمله تورم و مسئله نرخ دلار مواجه شد که در نهایت مبلغ 62 میلیارد تومان برآورد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه حداکثر زمان لازم برای بهره برداری پروژه گردشگری ستاره سیلوانا یک سال و نیم است گفت: تاکنون پروژه روند خوبی را سپری کرده و پیشرفتی بیش از 30 درصد داشته است.

پاکی با اشاره به اینکه میدان اسب سوری، پیست اسکی، موتور سواری بر روی خاک و پاراگلایدر از جمله امکانات گردشگری و تفریحی در نظر گرفته شده برای این پروژه است گفت: طبیعت سحر انگیز این منطقه در تمام چهار فصل سال دیدنی است و آسمان شفافی دارد که با توجه به این شرایط تعدادی تلسکوپ هم آورده خواهد شد و امکان رویت ستاره ها نیز فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار