شیوه‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی سال تحصیلی جدید در کردستان ابلاغ شد

سنندج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام از دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی سال تحصیلی جدید در کردستان ابلاغ شد

صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان، با اعلام این خبر گفت: در راستای انسداد مبادی بی‌سوادی و اجرای عدالت آموزشی و همچنین به استناد مصوبه شماره ۱۳۸۹۷ مورخ ۹۵/۲/۸ هیئت محترم وزیران شیوه‌نامه ثبت نام و ادامه تحصیل اتباع خارجی در مدارس رسمی جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی جدید ابلاغ شد.

عبداللهی تاکید کرد: مدیران مدارس با مطالعه کامل شیوه‌نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی را برابر مقررات انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: دفاتر خدمات اتباع خارجی نیز ثبت نام و ثبت اطلاعات مربوط به ثبت نام‌شدگان را بر روی سامانه جامع اتباع خارجی وزارت کشور(نجوا) که در دسترس است بارگذاری خواهند کرد .

وی در پایان تاکید کرد: همه کودکان فاقد مدارک هویتی که در سنوات گذشته و سال تحصیلی آتی با معرفی نامه صاده از طرف اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و فرمانداری‌ها برای ثبت نام به مدارس معرفی شده‌اند و مشخصات آنها هنوز در سامانه سناد ثبت نشده است لازم است برای دریافت کارت حمایت تحصیلی به‌منظور ثبت نام در سامانه مذکور به اداره کل امور اتباع خارجی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار