در گفت‌و‌گو با پانا

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال: وزارت ورزش به استقلال کم‌لطفی کرد؛ آبی‌ها به رهبر و تمام کننده خوب نیاز دارد  

تهران (پانا) – محمد نوری، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، معتقد است نوع نگاه وزارت ورزش به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منجر به اجحاف در حق آبی‌های پایتخت شده است.

کد مطلب: ۸۴۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال: وزارت ورزش به استقلال کم‌لطفی کرد؛ آبی‌ها به رهبر و تمام کننده خوب نیاز دارد  

محمد نوری، پیشکسوت استقلال، در گفت‌وگو با پانا درباره وضع استقلال و نمایش این تیم مقابل پیکان گفت: با توجه به وضعی که برای استقلال پیش آمده کاملاً طبیعی بود که این تیم نتواند از پس بازی مقابل پیکان بر آید و با سه امتیاز زمین را ترک کند.

وی ادامه داد: سال گذشته در استقلال مهره‌های کلیدی چون تیام، جپاروف، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی حضور داشتند و همین افراد کمک بسیار زیای به تیم می‌کردند اما امسالنبود این بازیکنان و جذب بازیکنانی که هم تراز آنها نیستند، مشکلاتی را برای استقلال به وجود آورده است. امسال بازیکنان جوان جذب شدند که هنوز نتوانستند با بازیکنان با تجربه هماهنگ شوند به همین دلیل فاصله بین هافبک‌ها و خط حمله وجود دارد. همچنین نبود یک رهبر بر عملکرد استقلال تأثیر بسزایی گذاشت.

این مداقع سابق باشگاه استقلال درباره دیدار مقابل السد قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: السد یکی از بهترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیاست و اگر استقلال به دنبال نمایش قابل قبول مقابل این تیم است باید چند بازیکن جذب کند، استقلال مقابل السد نیاز به مهاجم تمام‌کننده دارد در غیر این صورت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی در ادامه به حضور شفر به عنوان یک مربی باتجربه اشاره کرد و گفت: البته نباید از تجربه شفر غافل شویم، او کسی بود که در لیگ هفدهم با وجود اینکه استقلال در قعر جدول بود این تیم را به رده سوم کشاند، بنابراین در این مورد هم می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند، ضمن اینکه هنوز بازیکنان جدید با باتجربه‌ها هماهنگ نشدند و با گذشت زمان این مشکل حل خواهد شد.

نوری در پایان گفت: با تمامی این حرف‌ها من فکر می‌کنم وزارت ورزش در حق استقلال کم‌لطفی کرد و در برابر پرسپولیس این تیم مورد اجحاف قرار گرفت. به هر حال امیدوارم با وضع موجود و مدیریت جدیدی که روی کار آمده است استقلال در این فصل نتایج خوبی بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار