تکذیب ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان

کرمان(پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان صحت ندارد.

کد مطلب: ۸۴۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان «در استان کرمان از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان جلوگیری شد » اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای این مطلب را تکذیب کرد.

امید سلاجقه، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در این زمینه گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و توضیحات ارسالی حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، ممانعت از ورود دانش‌آموزان چادری به جلسه امتحان تیزهوشان به هیچ عنوان صحت ندارد و به رغم آنکه جلسه آزمون خاص دانش‌آموزان دختر بوده و تمام عوامل برگزاری آزمون نیز همکاران خانم بوده‌اند و هیچ مردی در جلسه حضور نداشته است، فقط به منظور تطبیق عکس دانش‌آموزان و برای یک لحظه و در ابتدای جلسه از آنان خواسته شده چادر خود را بردارند و پس از تطبیق عکس و در ادامه آزمون هیچ منعی برای پوشیدن چادر توسط دانش‌آموزان ایجاد نشده است.

سلاجقه افزود: آموزش و پرورش استان کرمان همواره بر رعایت حجاب برتر در مدارس توسط دانش‌آموزان و همکاران عزیز فرهنگی تأکید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار