جان توشاک: وضعیت تراکتورسازی مقابل نفت مسجد سلیمان نرمال نبود

تبریز (پانا) -  سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: وضیعت تیم در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان نرمال نبوده است.

کد مطلب: ۸۴۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جان توشاک: وضعیت تراکتورسازی مقابل نفت مسجد سلیمان نرمال نبود

جان توشاک پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود،مخصوصا برای تیم ما.ما در کمتر از 24 ساعت دو بازیکن خود را از دست دادیم.قبل از آغاز بازی تنها دو بازیکن روی نیمکت داشتیم. این شرایط به هیچ عنوان قابل پذیرفتن و نرمال نیست.

وی افزود:این بازی برای ما خارج از خانه بود،ضمن اینکه سه چهارتا از بازی های اول لیگ همیشه سخت بوده وهست. به نظرم با مشکلاتی که ما داشتیم قبل از شروع فصل،نتیجه خوبی را کسب کردیم و امیدوارم در آینده تیم خوبی داشته باشیم.این مسابقه برای ما یک بازی سخت بود.

جان توشاک گفت:همچنین بازی اول نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بود و تمرکزشان بسیار بالا بود و به شدت دنبال برد بازی بودند.همان طور که قبلا گفتم مابا چهاربازیکن نیمکت نشین به این شهر سفر کردیم،اما در کمتر از 24 ساعت دو تا از بازینکان مان را از دست دادیم و این اتفاق اثر بسیار منفی روی تمرکز بازیکنان مان داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد:ما در بازی چند شانس خوب برای گل زنی ایجاد کردیم،اما ما حتی یک بازیکن خارجی هم روی نیمکت نداشتیم و امیدواریم بتوانیم از بازیکنان خارجی که جذب کردیم بهترین استفاده را بکنیم.من امیدوارم در آینده هم چند بازیکن جدید خارجی بگیریم و از آنها به نحو احسنت استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار