استقبال گسترده از نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» در هفته نخست

تهران (پانا) - با پایان هفته اول اجراهای نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی، مدیران، چهره ها و اهالی تئاتر و سینما و نیز دانشگاهیان از این نمایش دیدن کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گسترده از نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» در هفته نخست

از جمله افراد شاخصی که به دیدن این اثر دانشگاهی نشستند می توان به اصغر همت مدیرعامل سابق خانه تئاتر، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، محمدرضا خاکی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، فریبا عدمی نماینده اداره کل فرهنگی وزارت علوم، رحمت امینی مدیرگروه نمایش دانشگاه تهران و هنرمندانی همچون رضا سرور، رضا ثروتی، یوسف باپیری، شهاب آگاهی، حسن اسعدی، عاطفه تهرانی، محمد لارتی، هاله مشتاقی نیا، کیوان ساکت اف، تینو صالحی، اشکان خیل نژاد، حسن پارسایی، محسن حسن زاده، امید طاهری، طلایه رویایی، پریسا مقتدی، حسین عبدالهی و ... اشاره کرد.

گفتنی ست در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش درباره ی خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می شود و...

قابل ذکر است این نمایش پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده برای اجرای عمومی معرفی شده بود.

علاقه‌مندان می توانند برای دیدن نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» که تا 19 مرداد ماه هر روز -به جز شنبه‌ها- ساعت 19 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار