معاون درمان سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی برای کنترل منابع و مصارف باید برنامه داشته باشد

تهران (پانا) - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه یکی از زیربناهای اصلی سلامت، نظام ارجاع است، گفت با استقرار آن تحولی بزرگ در حوزه درمان صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۴۰۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان تامین اجتماعی برای کنترل منابع و مصارف باید برنامه داشته باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهدی درخشان در نشست با مدیران تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه کنترل منابع و مصارف در تمامی کشورهای پیشرفته جریان دارد، گفت: کنترل نکردن منابع و مصارف به مفهوم عدم مدیریت و برنامه‌ریزی است. سازمان تامین اجتماعی نیز برای کنترل منابع و مصارف باید برنامه داشته باشد.

درخشان ادامه داد: خوشبختانه طی چهار سال گذشته اقدامات متنوع و نوآورانه‌ای در مجموعه سازمان تامین‌اجتماعی صورت‌گرفته و توفیقات زیادی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم رفاهی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، خدمات درمانی است، گفت: برخورداری آنان از خدمات درمانی باکیفیت و دسترسی آسان به این خدمات، نقش چشمگیری در سلامتی و کیفیت زندگی‌شان ایفا می‌کند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: افزایش دسترسی جامعه تحت‌پوشش سازمان به خدمات درمانی موردنیاز، همواره یکی از مهمترین برنامه‌های بخش درمان سازمان محسوب می‌شود.

درخشان گفت: یکی از زیربنایی‌ترین اقدامات سازمان در بخش درمان، حذف دفترچه‌های درمانی و تولید نسخه الکترونیک در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی است و در تمامی واحدهای درمانی تحت‌پوشش این سازمان عملیاتی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار