استاندار اردبیل: محصولات تولیدی اردبیل برندسازی می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: برندسازی محصولات تولیدی بخش کشاورزی و صنعتی استان با هدف افزایش توان رقابت در بازار انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: محصولات تولیدی اردبیل برندسازی می‌شود
اکبر بهنامجو در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اردبیل افزود: بازاریابی و برندسازی محصولات تولیدی استان در طرح آمایش مدنظر قرار گرفته و شرکت هایی که در کار برند سازی هستند می توانند در این زمینه مشارکت کنند .

وی اظهار داشت: برخی از کالاهای تولیدی استان داری برند خاص بوده و نیاز است تبلیغات لازم بر روی آنها انجام شود و برخی دیگر هم که برند سازی نشده در مرحله برند سازی قرار گیرد .
استاندار اردبیل افزود: برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مشوق های اعمال می شود و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی استان همکاری خوبی با سرمایه گذاران داشته باشند.
بهنامجو توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را یادآور شد و گفت: برای تحقق اشتغال 20 هزار نفری دراین استان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش های محتلف ضروری است .
وی درباره اجرای طرح توسعه اشتغال روستایی گفت: روستاهای هدف اشتغالزایی استان شناسایی شده و برنامه ریزی لازم برای اجرای این طرح باید انجام شود .
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت: پارسال مطالعات طرح اشتغالزایی در 129 روستای استان اجرایی شده و امسال این طرح ها بتدریج عملیاتی می شود.
داود شایقی با بیان اینکه سند توسعه در 10 شهرستان در دستور کار قرار گرفته، افزود: مطالعه آمایش استان در جایگاه سند بالا دستی امسال انجام شده و مطالعه مرحله دوم آن تا پایان سال نهایی می شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم گفت: در دولت تدبیر وامید شهرک های و نواحی صنعتی استان با هدف توسعه و رونق اقتصادی توسعه یافته است .
علی نظری شیخ احمد اعلام کرد: 16 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان فعال است و دولت زیرساخت های لازم را در این مراکز برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده است.
وی افزود: شهرک ها و نواحی صنعتی مرکز ثقل فعالیت ها و عملکرد بخش صنعت است و با استقرار واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اهمیت خدمات رسانی و حمایت این شرکت از صنایع کوچک دو چندان می شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان به تکمیل و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان در حال واگذاری زمین و ارائه خدمات به متقاضیان است و علاوه بر این چهار شهرک و نواحی صنعتی غیر دولتی احداث می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار