معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی ویژه ۵۴۰۰ آموزگار پایه ابتدایی استان کرمان

کرمان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در شهرستان بردسیر از برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی ویژه ۵۴۰۰ آموزگار پایه ابتدایی استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی ویژه ۵۴۰۰ آموزگار پایه ابتدایی استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزاحسینی در این گردهمایی به کسب رتبه اول حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و افزود: موفقیت نتیجه تعامل و همدلی تمامی همکاران در استان کرمان است.

وی از واریز سرانه ورزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مدارس مجری خبر داد و اظهار کرد: توانمندسازی اولیاء دانش آموزان و معلمان اولویت اصلی ما در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

میرزا حسینی، گفت: وسایل و تجهیزات ورزشی از قبیل توپ و وسایل تجهیزاتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در نیمه اول شهریور در قالب کاروان تدبیر به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان ارسال خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ایمن سازی و رعایت نکات ایمنی اماکن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش تاکید کرد و مسئولیت ویژه مسئولان مکان های ورزشی را ضروری دانست.

ماشا الله میرزا حسینی، گفت: معلمان تربیت بدنی که زیر ۲۰ سال سابقه دارند و در سایر پست ها مشغول خدمت هستند به پست تربیت بدنی برگردانده میشوند.

وی از برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی ویژه ۵۴۰۰ آموزگار پایه ابتدایی خبر داد و افزود: شرکت تمامی آموزگاران در این دوره ضمن خدمت ۴۰ ساعته که ۲۴ ساعت تئوری و ۱۶ ساعت عملی برگزار می شود ضروری است.

میرزا حسینی اظهار کرد: طرح نماد در12 مدرسه در شهرستان بم و ناحیه دو در سال گذشته برگزار شد اما امسال در ۲۴۳ مدرسه استان و در شهرستان‌های بم، ناحیه دو و راور برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین تارم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بردسیر، نجف پور رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بردسیر، اعضای شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای داخلی ادارات اداره کل و روسا شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان در شهرستان بردسیر در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار