آغاز بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان حمل ونقل بار

کرج (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار  اجرایی شد.  

کد مطلب: ۸۴۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بیمه  تکمیلی رایگان  برای رانندگان حمل ونقل بار

مهرداد جهانی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با اعلام این مطلب گفت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالای کشور، از اول مرداد ماه امسال طرح بیمه تکمیلی برای 900 هزار نفر رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی شد.

وی افزود: رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا می‌توانند با در دست داشتن کارت هوشمند و شماره شبای حساب بانکی خود و مشخصات شناسنامه‌ای همسر شامل شناسنامه و کارت ملی به مراکز صدور، تمدید و لغو برگ فعالیت کارت هوشمند در استان محل زندگی خود مراجعه و نسبت به ثبت نام جهت بهره مندی از مزایای این بیمه اقدام نمایند.

جهانی افزود: بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی بیان داشت: بیش از 8 میلیون و 336 هزار تن کالا در سال 96 توسط 78 شرکت حمل و نقل کالا از استان البرز به سراسر کشور جابجا شده است .همچنین 9053 راننده در بخش حمل و نقل کالا فعال می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار