معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد:

 معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی: نداشتن برچسب قیمت بر  روی کالا در صدر جرایم اصناف قرار دارد

بیرجند (پانا) - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  باید هر واحد صنفی ، برچسب قیمت کالاها را بر روی هر کالا نصب کند، گفت: نداشتن برچسب قیمت کالا بر روی آن، در صدر تخلفات صنفی است.

کد مطلب: ۸۴۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
 معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی: نداشتن برچسب  قیمت بر  روی کالا در صدر جرایم اصناف قرار دارد

علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تخلفات صنفی اشاره کردو گفت : دو مورد از تخلفات صنفی از جمله عدم نصب اتیکت قیمت بر روی کالا و خودداری از تحویل فاکتورهای خرید به بازرسان، بیشترین درصد تشکیل پرونده را دارند .

تهوری در ادامه گفت: از آنجایی که بخشنامه مربوط به کالاهای مشمول طرح مبارزه با احتکار ابلاغ شده است، می بایست هر واحد صنفی ، محل نگهداری کالاهای خود را به صورت ماهانه به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان ، اطلاع دهدو نیز هر گونه جابجایی باید به این معاونت ، اطلاع داده شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در تابستان و استفاده مردم از سالن های ورزشی و ورزشگاه ها ، متصدیان امر می بایست قیمت های مصوب را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی در پایان و با اشاره به فصل ثبت نام مدارس گفت: دریافت هر گونه وجه بیشتر از مبلغ تصویب شده در آموزش و پرورش در مدارس غیرانتفاعی ، تخلف است که شهروندان می توانند با شماره 124 سازمان صنعت و معدن و تجارت تماس گرفته و تخلفات را اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار