معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد:

درخشش هنرجویان شاخه کاردانش شهرستانهای استان تهران در دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از درخشش 3 هنرجوی شاخه کاردانش درمرحله نهایی دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش هنرجویان شاخه کاردانش شهرستانهای استان تهران در دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری

میر رضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در تشریح این خبر گفت: در این مرحله از مسابقات از شش هنرجوی برگزیده شهرستان های استان تهران در مرحله کشوری ، 3 هنرجو در رشته های سراجی(چرم)،معرق(هنرمشبک کاری)و چاپ باتیک موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند .

شفیع پور ، با تاکید بر اینکه هدف اصلی برگزاری این مسابقات شناسایی و پرورش استعدادهای هنرجویان توانمند ،خلاق و کارآفرین است که در این شرایط زمانی خاص می توانند گام موثری جهت اشتغال، درآمدزایی و تولید کالای ایرانی باشند. ،تصریح کرد: برنامه ریزی در جهت پیشرفت و بالابردن سطح توانمندی هنرجویان با توجه به ظرفیت های موجود باید جزء اولویت های اصلی آموزش و پرورش باشد که کسب رتبه هایی از این دست نشانگر این است که کارهای مناسبی در این زمینه انجام شده است.

شایان ذکر است مرحله نهایی ، دوازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری کشور به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک و همزمان با ولادت حضرت معصومه (ص) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار