تصادف مرگبار در اتوبان بابایی جان 3 کارگر شهرداری را گرفت

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از وقوع یک تصادف در اتوبان بابایی خبر داد و گفت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، جان سه نفر را در تصادف صبح امروز گرفت.

کد مطلب: ۸۴۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تصادف مرگبار در اتوبان بابایی جان 3 کارگر شهرداری را گرفت

به گزارش روابط عمومی پلیس راهور، سردار محمدرضا مهماندار درخصوص وقوع یک تصادف در اتوبان بابایی تهران گفت: ساعت ۶:۴۰ صبح امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده که روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

مهماندار افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با شش نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند. بر اثر این برخورد سه نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و سه نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند. شدت ضربه تا حدی بوده که دو نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که سه نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار