آیین افتتاحیه مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - مراسم آیین افتتاحیه مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند در چهاردانگه

سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این مراسم بیان کرد: با توجه به تهدیداتی که برای خانواده ها و بنیان آن ایجاد شده، ضرورت تشکیل مراکز مشاوره و راهنمایی جهت پیشگیری و در برخی موارد درمان این آسیب ها و مشکلات ضروری است.

وی از افتتاح مرکز مشاوره در چهاردانگه ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم قدم در کاهش مشکلات و آسیب های خانواده ها برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: این مرکز در سطح آموزش و پرورش مناطق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، شناسایی و حل کمک به مسائل و مشکلات خانواده ها، انجام در اخلات روانی به منظور کاهش طلاق و در صورت بروز طلاق کاهش تبعات و آسیب های ناشی از آن و فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت آگاه سازی والدین در راستای ارتباط موثر با فرزندانشان پس از این معضل اجتماعی می‌باشد.

در ادامه رومیانی، رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان شهرستانهای استان تهران نیز ضمن تشکر از مسئولان چهاردانگه و تلاش آنان در راه اندازی این مرکز، این امر را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: منطقه چهاردانگه که برخی حواشی و مشکلات شهر تهران را به دوش می کشد و حاشیه نشینی و مهاجر پذیر بودن آن نیز مشکلی مضاعف می‌باشد، همچین مراکزی با حضور مشاوران مجرب که مشکلات و مسائل مردم را حل و فصل نمایند نیاز و ضروری است.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار