معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه: تکنولوژی آموزشی موجب سهولت، سرعت و دقت در آموزش می‌شود

کرمانشاه (پانا) - اختتامیه اولین نمایشگاه آشنایی با بسته‌های آموزشی دوره ابتدایی و پیش دبستانی با حضور معاونان آموزش ابتدایی، پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه و سایر مسؤلان و کارشناسان اداره تابعه صبح امروز در آموزشگاه شهید نازپروریان ناحیه سه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه:  تکنولوژی آموزشی موجب سهولت، سرعت و دقت در آموزش می‌شود

ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با پانا گفت: تمامی جنبه‌های زندگی به‌نوعی در حال پیشرفت و تحول است و پیشرفت علوم، نرم‌افزار و سخت‌افزار خود را می‌طلبد که به‌همراه آن نیازهای جدیدی مطرح و کارشناسان و کاربران نویی را به این عرصه فرا می‌خوانند و برای کنار آمدن با تغییرات، آموزش نیاز است و با سرعت یافتن تغییرات، آموزش نیز همپای آن باید با سرعت و کیفیت همراه باشد.

فضلی افزود: تکنولوژی آموزشی از راهکارهایی است که موجب سهولت، سرعت و دقت در امر آموزش و یادگیری می‌شود. بنابراین بر استمرار برگزاری این نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها باید تاکید کرد. دراین راستا به منظور کیفیت‌بخشی به آموزش و ارتقای حرفه‌ای معلمان و راهبران آموزشی و نقش موثر وسایل آموزشی در یادگیری فراگیران، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی استان با همکاری شرکت صنایع آموزشی تهران با میزبانی اداره آموزش وپرورش ناحیه سه اقدام به برگزاری یک نمایشگاه کرد.

اولین نمایشگاه آشنایی با بسته های آموزشی دوره ابتدایی و پیش دبستانی و کارگاه آموزشی کار با وسایل آموزشی کیت‌های ریاضی و علوم با هدف تربیت مدرس میانی به مدت سه روز از دوم تا چهارم مرداد در محل آموزشگاه شهید نازپرویان در دو کلاس ریاضی و علوم برگزار شد. در این کارگاه، مدرسان مدعو از صنایع آموزشی تهران و هفتاد نفر از معلمان، راهبران آموزشی و مدیران نواحی سه گانه و مناطق هرسین، بیستون، روانسر و ماهیدشت حضور داشتند.

علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه، علی اشرف بگلری مدیر آموزش و پرورش ماهیدشت، فرشته عبدی مشاور بانوان، معاونان نواحی سه گانه آموزش و پرورش کرمانشاه، رؤسا، کارشناس‌مسئولان، کارشناسان اداره کل وادارات نواحی، شهرستان ها و مناطق و سایر مدعوین از نمایشگاه بسته‌های آموزشی دوره ابتدایی و پیش دبستانی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار