روابط عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را بیان کنند/ تزریق امید و نشاط رویکرد روابط عمومی‌ها

ایلام (پانا) - سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام، گفت: در شرایط کنونی تزریق امید به جامعه با تبیین درست عملکرد دولت از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.

کد مطلب: ۸۴۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را بیان کنند/ تزریق امید و نشاط رویکرد روابط عمومی‌ها

آیت قیصر بیگی در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های استان، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان و بالعکس از جایگاه بسیار مهم و حساسی برخوردار هستند و نقش حائز اهمیتی در ارائه‌ی خدمات دولت به مردم و بازخورد آن به مسئولان بر عهده‌دارند.

وی سپس بر لزوم بیان شفاف و درست عملکرد دستگاه‌های اجرایی در آستانه هفته دولت تأکید کرد و گفت؛ روابط عمومی استانداری ایلام برای در جریان قرار گرفتن مردم از عملکرد دولت برنامه‌های متنوعی در دست اقدام دارد که ان‌شاءالله در بازه زمانی تا رسیدن به هفته دولت اجرایی خواهند شد.

قیصر بیگی از برگزاری نشست مطبوعاتی و کنفرانس خبری برای دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در این ایام خبر داد و گفت؛ همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بیان عملکرد خود می‌بایست از طرق مختلف ازجمله نشست مطبوعاتی با حضور قاطبه خبرنگاران هر منطقه نسبت به تشریح عملکرد خود اقدام کنند.

وی بهروش‌های دیگر اطلاع‌رسانی تا رسیدن به هفته دولت اشاره کرد و گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با صداوسیمای مرکز ایلام مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های مختلف نسبت به تشریح عملکرد خود از طریق رسانه استانی اقدام خواهند کرد.

وی سپس گفت؛ یک برنامه خوب دیگر روابط عمومی دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حضور در فضای مجازی جهت پاسخگویی به سؤالات کنشگران این عرصه تأثیرگذار است که این مهم بر طبق یک برنامه از پیش تعیین‌شده اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه بابیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در مقابل برخی شائبه‌ها و سیاه نمایی‌ها به‌موقع روشنگری کنند، تصریح کرد: واقعیت آن است که شرایط کنونی دولت برخلاف آن چیزی ست که برخی رسانه‌ها انعکاس می‌دهند و در اینجا روابط عمومی‌ها می‌توانند به کمک دولت بیایند و با گفتن حقایق، به‌صورت واقع بینانه به مردم امید دهند.

قیصر بیگی امیدآفرینی و تزریق امید به جامعه را در شرایط کنونی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: می‌توان لحظات خوب و مثبت را از دل فضاها و اتفاقاً مختلف شکار کرد و خالق امید شد و این کار یک روابط عمومی چابک و هوشمند است.

وی با اشاره به برخی تخریب‌ها و هجمه‌ها نسبت به دولت ادامه داد؛ آن عده‌ای که توپ را به میدان دولت می‌اندازند و از بدعهدی آمریکا علیه دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای استفاده می‌کنند گویا تحلیل درستی از شرایط جهانی و منطقه‌ای ندارند.

وی ادامه داد: موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایرانی تا جایی بود که ترامپ یکی از وعده‌های انتخاباتی خود را خروج از برجام عنوان اعلام کرد اما امروز برخی در داخل نمی‌خواهند این واقعیت آشکار را ببینند بلکه برعکس چشم خود را بر روی این حقیقت می‌بندند درحالی‌که عصبانیت امروز آمریکا از دیپلمات‌های ایرانی نشانگر موفقیت ایران اسلامی در سیاست خارجی بوده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود تأکید کرد: امروز با توجه به نقش بسیار مهم ارتباطات و فضای مجازی در زندگی مردم روابط عمومی‌ها بیش‌ازپیش نیازمند هوشمندی، خلاقیت و تخصص هستند و این مهم در صورت همراهی مدیران دستگاه‌های مختلف امکان‌پذیر است.

وی در پاسخ به برخی مطالبات مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها گفت: این مشکلات در حضور فرمانداران بررسی خواهد شد تا روابط عمومی‌ها به معنای واقعی بتوانند در مسیر واقعی خود حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار