قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش از کار فرهنگی دانش‌آموزان خراسانی

تهران (پانا) - مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان خراسانی به دلیل پاک‌سازی سالن برگزاری مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان کشور در تبریز تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش از کار فرهنگی دانش‌آموزان خراسانی

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مراسم افتتاحیه رقابت‌های ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور به میزبانی شهر تبریز که با پخش‌زنده از سه شبکه سهند، امید و ورزش همراه بود، در پایان با صحنه‌های فرهنگی جالب توجهی از سوی برخی تیم‌های شرکت‌کننده همراه شد.

با اتمام مراسم افتتاحیه، کاروان ورزشکاران دانش‌آموز استان خراسان رضوی در اقدامی تحسین برانگیز با دریافت کیسه‌های زباله، زباله‌های به‌جامانده از سایر تیم‌ها را جمع‌آوری و همه سکوهای ورزشگاه پورشریفی تبریز را همچون قبل از برگزاری افتتاحیه تمیز و مرتب کردند.

این کار که از دید مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش دور نماند با حضور مشاور مالی و اجرایی او در جمع این دانش‌آموزان خراسانی همراه شد.

حامد صبوری تشکر و قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش را به کاروان استان خراسان‌رضوی ابلاغ کرد و گفت: «اشاعه چنین اقدامات ارزشمندی در میان دانش‌آموزان قطعا گرانمایه و شایسته قدردانی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار