پیام مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی پیام صادر کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدمصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی پیام صادر کرد:
متن پیام به شرح زیر است:
«بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر، عامل رقابت‌های اقتصادی است. نوآوری و فعال سازی چرخه تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، پیشرفت و توسعه کشور همگی در گرو اجرایی سازی برنامه‌های توسعة آموزش‌های مهارتی است.
فراهم سازی زمینه‌های مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین کسب شایستگی‌های غیرفنی در راستای اشتغال مولد و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، کلید ایجاد اشتغال مولد و کارآفرینی و ارزش آفرینی در کشور است. سوق دهی استعدادهای بالقوة کشور به سمت آموزشهای عملی و کاربردی به جای آموزش‌های نظری صرف و هدایت فرزندان به سمت مهارت آموزی، اساسی ترین اقدام در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.
لذا ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت وکارآفرینی، ایام را به تمام دست اندرکاران، فعالان و مهارت آموزان، مربیان، مدیران و هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های کشور تبریک عرض نموده و امید آن دارم که با همدلی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های متولی مهارت و بخش خصوصی، شاهد افزایش سهم آموزش‌های مهارتی با کیفیت و تربیت نیروی انسانی ماهر، خلاق، کارآمد و کارآفرین برای متحول سازی اقتصادی پویا و مبتنی بر رقابت در کشور باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار