شهردار کاشمر: پارک بانوان حق طبیعی و مسلم جامعه بانوان خطه ترشیز می باشد

کاشمر(پانا) - شهردار کاشمر در همایش بازدید میدانی بانوان به همراه مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر از بوستان بزرگ بانوان که با هدف آشنایی با روند اجرایی پارک در محل پارک بانوان برگزار شده بود،زمان بهره برداری از پارک را ۷ اسفند ۹۷ اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شهردار کاشمر: پارک بانوان  حق طبیعی و مسلم جامعه بانوان خطه ترشیز می باشد

جعفر سلیمانی، شهردار کاشمر در حاشیه همایش بازدید میدانی بانوان از بوستان بزرگ بانوان، در یک گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: همانطور که در مراسم کلنگ‌زنی پارک در میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) وعده کردیم ، اهتمام ما بر این است که در ۷ اسفند مقارن با میلاد ایشان در سال ۹۷ این پروژه بزرگ را تقدیم جامعه بانوان کنیم.


سلیمانی همچنین هدف خود را از ساخت پارک بانوان حق طبیعی بانوان دانست و گفت: پارک بانوان حق طبیعی و مسلم ۵۲۰۰۰ جامعه بانوان خطه ترشیز و از موارد لازم و سیاست‌های دولتی و مجموعه برنامه‌ریزی مدیریت شهری در دهه گذشته است، ابلاغ ایجاد پارک بانوان قبلا انجام شده است اما در شهر ما این مهم اتفاق نیافتاده بود.

وی ادامه داد: با این پروژه نخست ما تکلیف برنامه‌ریزی شهری مان را انجام می‌دهیم و هم مطالبه به حق بانوان شهرمان را پاسخگو خواهیم بود.

سلیمانی در جواب این پرسش که نقش خیران در ساخت پارک بانوان چه اندازه بوده است؟ گفت: تا به حال ما اعتباری به عنوان خیر در این مجموعه شاهد نبودیم اولین دعوتی که من کردم برای پروژه‌های ورزشی بوده است، که اگر خیری ورود پیدا کند ما آن پروژه را به افتخار نام آن خیر انجام می‌دهیم چون کار مدیریت شهری مشارکت‌طلبی و مشارکت‌‍پذیری است.

در پایان سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا مکانی برای تفریح و سرگرمی خردسالان هم در نظر گرفته شده؟ گفت:زمین بازی کودکان، زمین اسکیت و مجموعه‌های زیبای دیگر مخصوص کودکان در پارک تدارک دیده شده است همچنین کتابخانه کودکان که در قسمت شمال شرقی این پارک است قطعا پاسخ‌گوی کودکان و خردسالان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار