سرمایه‌گذاری در بندر چابهار با امضای 4 قرارداد کلید خورد

چابهار (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امضای 4 قرارداد سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی به ارزش بیش از 1800 میلیارد ریال در بندر چابهار منعقد شد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری در بندر چابهار با امضای 4 قرارداد کلید خورد

سید دانیال محبی اظهار کرد: این قراردادها با توجه به اهمیت سواحل مکران و افق بلندمدت توسعه‌ای که برای بندر چابهار در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است و همچنین ضرورت توجه به پیشرفت پس کرانه‌ها منعقد شد .

استاندار همچنین اتصال ریل به بندر چابهار را به عنوان عامل اصلی رقابت پذیری بندر مورد تاکید قرار داد و گفت: در همین راستا معاون مدیرعامل راه آهن کشور در ترکیب تیم اعزامی به چابهار سفر کرده است که این موضوع را بصورت جدی پیگیری می کنیم .

وی همچنین از کلنگ زنی بزرگترین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی کشور با بیش از 2800 میلیارد ریال ، افتتاح و آماده بکاری دو دستگاه مکنده غلات به ارزش بیش از 4.5 میلیون یورو را از دیگر پروژه ها در بندر چابهار عنوان کرد .

در این مراسم ۴ قرارداد سرمایه گذاری به ارزش یکصد و هشتاد و چهار میلیارد تومان شامل قرارداد جمع آوری مواد زائد کشتی ها به روش BOT ، قرارداد احداث مخازن نگهداری LPG به روش BOT ، قرارداد احداث مخازن فرآورده های نفتی به روش BOT ، قرارداد احداث انبار چندمنظوره به روش BOT و تفاهم نامه مینی پالایشگاه به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار به امضا رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار