بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و صنعتگران  شهرک های صنعتی استان البرز 

اشتهارد (پانا) - به منظور رفع مشکلات واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی استان البرز ، جلسه ای با حضور سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت،مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و مسئولین استانی در سالن آمفی تئاتر شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و صنعتگران  شهرک های صنعتی استان البرز 

محمدامین بزازپوری فرشی سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرز در این جلسه گفت: بررسی مشکلات صنعتگران و واحدهای صنعتی در زمینه مالیات،صادرات و مشکلات گمرکی و راهکارهای جذب و افزایش سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی از جمله موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز ادامه داد: وجود شهرک‌های بزرگ صنعتی در البرز موجب شده که البرز به عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور شناخته شود. این در حالی است که شهرک‌های صنعتی استان با مشکلاتی در زمینه مالیات،صادرات و عوارض گمرکی روبه‌رو هستند.

فرشی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و به منظور رونق صنایع تولیدی استان، لازم است رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی با جدیت در دستور کار قرار گیرد و شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار