نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

معارفه نهمین استاندار خراسان شمالی

بجنورد(پانا)- حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی، میدان آزمایش انسان هاست و در میدان عمل نباید سلایق بر کار مسئولان غلبه کند.

کد مطلب: ۸۴۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معارفه نهمین استاندار خراسان شمالی

امام جمعه بجنورد افزود: میانگین عمر استانداران خراسان شمالی یک و نیم سال است و این یک آفت است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که استانداران بتوانند تفکر و برنامه های خود را در استان ها عملیاتی کنند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: خدمت گذاری به مردم باید خدمت صادقانه و همراه با عمل به تکلیف باشد
حجت الاسلام جعفری افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه ها وظیفه خود می داند برای ایجاد فضای همدلی تلاش کند.
وی نیز از بی ثباتی در مدیریت ها به عنوان یک آفت یاد کرد که باعث تشویش در برنامه مدیران می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان هم با بیان اینکه خراسان شمالی از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می برد گفت: انتظار ما از آقای استاندار جدید این است که پیگیر طرح های مهم از جمله طرح های راه آهن، جاده بجنورد به جنگل، فاز دوم پتروشیمی خراسان، نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، لاستیک بارز اسفراین، جاده میامی به جاجرم، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، کاهش بیکاری و افزایش پروازهای بجنورد باشد.
علی قربانی افزود: علی رغم هزینه سه هزار و 100 میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید در استان خراسان شمالی، سطح درآمد شهری و روستایی این استان از متوسط کشوری کمتر است.
وی گفت: 35 صدم درصد از درآمدهای کشور به استان اختصاص دارد و خراسان شمالی در بهبود فضای کسب و کار و تولید ناخالص ملی در رتبه آخر قرار دارد.
این نماینده مجلس، راز توسعه نیافتگی خراسان شمالی را بی توجهی به توانمندی های این استان و مدیران بومی آن دانست و گفت: هر زمان که مشاوره و مشورت در برنامه مدیران استان بوده، شاهد پیشرفت استان بوده ایم و هر زمان که خلاف آن بود، از پیشرفت باز مانده ایم.

در ادامه، معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروز لازم است هر شهر،روستا و خانواده به یک هسته مقاومت در برابر دشمن تبدیل شود.
جبارزاده افزود: کشور امروز عرصه جنگ اقتصادی است .
وی اضافه کرد: با تجربه 8سال دفاع مقدس باید امروز هر استان را به یک پایگاه مقاومت در برابر دشمن تبدیل کنیم و بار دیگر در قالب دفاع از کشور با کنار گذاشتن همه اختلافات در برابر زیاده خواهی های دشمن امت واحده شویم.

خباز استاندار جدید خراسان شمالی هم حفظ وحدت و همدلی در استان را از اولویت های خود عنوان کرد و از مدیران استان هم خواست برای دیدار اولیه، گزارش کار فعالیت های دستگاه خود و برنامه های آتی خود را آماده کنند.
لازم به ذکر است در این آیین، با قدردانی از محمدرضا صالحی، محمدرضا خباز به عنوان نهمین استاندار خراسان شمالی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار