بازدید ناظران استانی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس شهرری

شهرری(پانا)- گروهی از ناظران استانی و اعضای کمیته های پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جهت بازدید و نظارت و بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای این پروژه در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از فعالیت ها و عملکرد های کمیته های پروژه مهر مدیریت و مدارس بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۴۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظران استانی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس شهرری

در اثنای این بازدید رسول ملکی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گزارشی از روند اجرای پروژه مهر در مدیریت و مدارس شهری و روستایی به ناظران ارائه و اظهار کرد : مهمترین کار این مدیریت سازماندهی و چینش نیروی انسانی بوده است .

وی در ادامه افزود : با توجه به کمبود نیروی انسانی در شهرستان ری ، این کار با همکاری خوب مقاطع و معلمان صورت گرفته و انشاءالله در بازگشایی مدارس مشکل نخواهیم داشت .

روند این بازدید اینگونه بوده که کارشناسان و ناظران در مدارس ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم حضور یافته و از روند اجرای پروژه مهر ، تعمیرات مدارس ، مستندات ،‌صورتجلسه ها و اقدامات صورت گرفته پروژه مهر بازدید کردند .

شایان ذکر است ،در این بازدید ، ناظران استانی ضمن اشاره به موارد بسیار خوب و مثبت تعدادی از مدارس ، خواستار پیگیری و رفع برخی مشکلات و نقاط ضعف تعدادی مدارس تا اواخر شهریور ماه شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار