مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تلاش برای کار سنجیده و کارشناسی، صبوری و داشتن تعامل با دیگران از مولفه های انسان های کارآمد است

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بایستی طوری خدمت کنیم که رضایت الهی و مردمی ، سرفرازی و سربلندی را به دنبال داشته باشد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای کار سنجیده و کارشناسی، صبوری و داشتن تعامل با دیگران از مولفه های انسان های کارآمد است

علیرضا نخعی در آئین تجلیل از زحمات ارزنده دکتر حسین بر(معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی استان) اظهار کرد: مسئولیت و پذیرش آن، امری خطیر است چرا که برای هر کدام از این مسئولیت ها زحمات فراوانی کشیده شده و خون های بی شماری داده ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: طوری خدمت کنیم که رضایت الهی و مردمی را به دنبال داشته باشد و با سرفرازی و سربلندی از دستگاه خارج شویم.

وی تلاش برای کار سنجیده و کارشناسی، صبوری و داشتن تعامل با دیگران را از مولفه های انسان های کارآمد دانست و بیان داشت: رفتار هر کسی موید شخصیت و منش وی می باشد.

نخعی ادامه داد: جایگاه و موقعیت شغلی جدید برای هر کسی می تواند فرصتی برای تبدیل آن به موفقیت باشد و ظرفیت و پتانسیل وجودی هر فردی موجب تغییر در روند کاری و زندگی او می شود.

وی با تمجید از نگاه ویژه مسئولین وزارتی به خصوص شخص وزیر محترم آموزش و پرورش، رویکرد وزارت خانه در بهره گیری از توانمندی نیروهای مناطق دور دست و مرزی، جوانان کار بلد، خوش نام و صادق را ستود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، دکتر حسین بر را شخصیتی متواضع، با متانت و پرتلاش معرفی و برای وی در موقعیت جدید شغلی آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ارزنده یار محمد حسین بر در زمان تصدی پست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، محمد سنجرانی با حفظ سمت(معاون سوادآموزی) به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی منصوب گردید.

شایان ذکر است با حکم وزیر آموزش و پرورش، یارمحمد حسین بر به عنوان مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت متبوع منصوب گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار