با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت:

کانون پرورش فکری پویش «فصل گرم کتاب» را از پارک توحید بیرجندآغاز کرد

بیرجند (پانا) - طرح پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، انس والفت بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب خواندن و کاهش آسیب‌های اجتماعی روزهای پنج شنبه هرهفته در پارک توحید بیرجند تا پایان تابستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کانون پرورش فکری پویش «فصل گرم کتاب» را از پارک توحید بیرجندآغاز کرد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش به عنوان یک سازمان متولی در غنی سازی اوقات فراغت، برای اولین بار طرح پویش «فصل گرم کتاب» را با دو محور موضوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی در تابستان امسال برگزار می‌کند.

حمیدی اضافه کرد: توسعه فرهنگ مطالعه و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف طرح پویش «فصل گرم کتاب» است که از امروز 4 مرداد 1397 از ساعت 18 الی 20 در پارک توحید بیرجند آغاز و از این پس روزهای پنج شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح همه‌ی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، روزهای پنج شنبه می‌توانند با حضور در ایستگاه «پویش گرم کتاب» در کنار مربیان کانون خوانش کتاب را با حضور در کارگاه های فرهنگی هنری با روش های خلاق تجربه کنند.

حمیدی در ادامه گفت: عضویت اعضای کانون پرورش با 25 در صد تخفیف، برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای نمایش عروسکی ، پخش فیلم های کودک و نوجوان، برگزاری ایستگاه اوریگامی، بازی و سرگرمی از دیگر برنامه‌های طرح پویش گرم کتاب است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: این طرح توسط مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون در مناطق روستایی و عشایری و حاشیه شهرها با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است تا همه‌ی کودکان در جای جای استان از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار