فرماندار شهرری گفت:

ارزیابی نامحسوس ازرفتار کارکنان ادارات شهرری

شهرری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری شهرستان ، گفت: رفتار و برخورد مدیران و کارکنان ادارات مختلف این شهرستان با ارباب رجوع به شکل نامحسوس توسط بازرسان معاونت سیاسی وانتظامی فرمانداری و دستگاه قضایی ارزیابی می شود.

کد مطلب: ۸۴۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی  نامحسوس ازرفتار کارکنان ادارات  شهرری

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار کرد: مدیران و روسای ادارات به رغم تمام فشارهای مالی و مشکلات مختلف باید با مردم با احترام کامل برخورد کنند.
فرماندارری در ادامه با تاکید بر اینکه بخش عمده نارضایتی مردم از حکومت در اثر برخورد نامطلوب مدیران و کارکنان ادارات ایجاد می شود، بیان کرد: روسای ادارات به ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی بر اساس بخشنامه دولت، حق اتلاف وقت ارباب رجوع و برخورد ناشایست با مردم را به هیچ عنوان ندارند.
وی افزود: تاخیر در انجام کار ارباب رجوع باعث ترویج فساد می شود که فرمانداری ویژه ری با هرگونه فسادی در دستگاه های اجرایی حتی در پایین ترین سطح برخورد قاطع خواهد داشت.
جمالی پور در خصوص تخلفات توسط اطرافیان مدیران دستگاه های اجرایی در ادارات، تصریح کرد: مدیران در انتخاب کارکنان خود نهایت دقت را داشته باشند چرا که هرگونه تخلف کارکنان ادارات به نام مدیران تمام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید بر اساس قانون عمل کنند، خاطر نشان کرد: کارکنان ضمن داشتن برنامه مدون و هدف مشخص، مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: مدیرانی در شرایط کنونی کشور موفق خواهند بود که بخش عمده زمان خود را در کنار مردم سپری کنند و از مشکلات عمده اقشار مختلف از نزدیک آگاه شوند‌.
مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ری نیز درادامه این جلسه به اهمیت نماز در مدارس و ادرات اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه اقامه نماز باید نسبت به اندیشه و نگرش مردم و ترویج آن توجه شود.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار