فرمانده سپاه عاشورا: نشست و برخواست با فقرا یک ارزش و افتخار است

تبریز (پانا) -سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از امدادیاران عاشورایی گفت: نشست و برخواست با فقرا یک ارزش و افتخار است و ما نباید  این روحیه را کاهش دهیم.

کد مطلب: ۸۴۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه عاشورا: نشست و برخواست با فقرا یک ارزش و افتخار است

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در مراسم آیین تجلیل از امدادیاران عاشورایی در مورد حفظ حقوق مردمی اظهار کرد: در مورد کمیته امداد پرچم خدمت به محرومان را به اهتزاز در آورده است ،نشست و برخواست با فقرا یک ارزش و افتخار است و ما نباید این روحیه را کاهش دهیم.امام راحل به فقرا و پا برهنگان اعتماد راسخ داشت.

وی افزود:زمانی که پای امنیت و مبارزه در میان باشد همان افراد مناطقی محروم و روستا هایی است که از اینترنت و ماهواره برخوردار نیستند در میدان جنگ آماده میشوند و سینه به گلوله میدهند.

عابدین خرم در مورد جایگاه و اهداف کمیته امداد گفت: کمیته امداد امروز به جایی رسیده که اگر قبلا وابسته به جاهایی بود سعی دارد از آنها جدا شود تا روی پاهای خودش بیاستد.

محمد کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در مراسم تجلیل از امدادیاران عاشورایی اینگونه اظهار کرد: کمیته امداد توانسته یک پیوندی انقلابی و مستحکمی را بین مردم ایجاد کند و وظیفه ما مردم این است که بی منت و با افتخار به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و در خدمتشان باشیم و همچنین دغدغه های آنها را درک کنیم.کمیته امداد و سپاه پاسداران همیشه در خط مقدم خدمت به محرومان و محرومیت زدایی بوده است.

وی ادامه داد:امروزه ما دشمنانی داریم که می‌دادند این نهاد (کمیته امداد) که صدقات و کمک های مردمی‌اش را برای فقرا هزینه می‌کند متاسفانه کمپین هایی راه اندازی می‌کنند که کمیته امداد را تظعیف و مورد آسیب قرار دهند .

محمد کلامی درمورد تحریمات و قرار گرفتن فقرا مقابل انقلاب اسلامی نیز گفت :تلاش نظام سلطه امروزه این است که با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی فقرا را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار