کارشناس تشکیلات پیشتازان: اردو فرصتی مناسب برای دوست یابی و ارتقاء سطح دانش و معلومات است

یاسوج(پانا) ـ کارشناس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه پیش اردوی ملی گفت: اردو فرصتی برای دوست یابی شناخت اقوام ایرانی و ارتقاء سطح دانش و معلومات است.دانش آموزان پیشتاز باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

کد مطلب: ۸۴۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس تشکیلات پیشتازان: اردو فرصتی  مناسب برای دوست یابی  و  ارتقاء سطح دانش و معلومات است

فاطمه نجاتبخش با بیان اینکه رویکرد اردوی ملی امسال با سالهای گذشته متفاوت است، اظهار کرد: در این اردوها دیگر از آموزش تئوری خبری نیست و این تیم های استانی هستند که می بایست توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: اردوها در قالب تیمی و گروهی با ارائه توانمندی‌های فرد در پنج تخصص و هر تخصص در سه آیتم تیمی به صورت مسابقه ارائه می‌شود.استان ها با رنج استان های هم گروه مورد سنجش قرار می گیرد لذا استان‌های برخوردار حق استان های کوچک را ضایع نمی کنند.

کارشناس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار این مسابقات تیمی و گروهی فعالیت‌های در حوزه مهارت‌های اجتماعی معرفتی، بصیرتی و آموزش خاص به دانش‌آموزان ارائه می گردد که حضور و شرکت در این کلاس ها الزامی است و برای استان بازخورد دارد.

نجاتبخش با اشاره به اینکه زندگی در چادر و طبخ غذا توسط خود شرکت کنندگان اتفاق می افتد،افزود: اردو فرصت مناسبی است برای کار گروهی و بروز مسئولیت پذیری همراه با جمع است. پس با همدیگر در این کارها مشارکت نمایید و با تقسیم کارها بار مسئولیت را به دوش بکشید و مانند یک ید واحد باشید .

وی خطاب به دانش آموزان پیشتاز استان گفت: در این مسابقات موفقیت چشمگیری به دست آورید و برای این موفقیت در این فرصت باقیمانده باید نهایت استفاده را ببرید و آموزش های خود را ارتقا دهید و کاستی ها و کمبودهای خود را به وسیله مربیان و مدرسین بهبود بخشید.

نجاتبخش خاطر نشان کرد: تجهیزات مورد نیاز هر مسابقه توسط سازمان مرکز تهیه می گردد لذا نیاز به ارسال تجهیزات مانندچوب، طناب و غیره نیست.

مراسم افتتاحیه پیش اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد با حضورمعاون پشتیبانی آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی، رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش،مربیان و مدرسین پیشتاز استانی به مدت دو روز در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.

در این پیش اردو 35 پیشتاز پسر و 35 پیشتاز دختر به صورت مجزا آموزش های لازم را برای حضوری شایسته در اردوی ملی با بهره مندی از اساتید برجسته و مجرب فرا می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار