در گفت‌وگو با پانا

تلاش مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه 98

ربیعی،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: کارگروهی در مجلس برای بررسی شرایط معیشتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تشکیل شد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌گوید تلاش می‌شود تا در بودجه 98 اعتباراتی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تخصیص یابد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه 98

خدیجه ربیعی در گفت‌وگو با پانا به تجمع چند روز گذشته بازنشستگان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و درباره بررسی مطالبات بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: کمیسیون اجتماعی پیگیر مطالبات و مشکلات همه اقشار مختلف از جمله بازنشستگان است اما با توجه به تعدد موضوعاتی که وجود دارد، موضوع بازنشستگان در دستور کار و اولویت هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط معیشتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عمده‌ترین مطالبات این قشر است، گفت: جلسات متعددی را درباره حل مسایل مربوط به بازنشستگان و به ویژه صندوق‌های بازنشستگی برگزار کردیم و اکنون کارگروهی برای بررسی این مسایل در مجلس تشکیل شده و این کارگروه کار خود را آغاز کرده است.

وی درخصوص اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: در سال 96 راجع به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان موارد متعددی بررسی شد و قرار بر این شد تا در سال 97 نیز این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم در بودجه سال 98 همسان‌سازی را نیز در بودجه لحاظ کنیم.

این نماینده مجلس درخصوص مشکلات بازنشستگان تصریح کرد: در سال‌های اخیر قدرت خرید بازنشستگان به شدت پایین آمده است و این قشر خواهان همسان بودن حقوق خود هستند و ما حق را به آنها می‌دهیم و به همین دلیل هم کمیسیون اجتماعی مطالبات بازنشستگان را به طور جدی دنبال می‌‌کند چرا که معتقدیم نباید بی‌عدالتی در پرداخت حقوق بازنشستگان وجود داشته باشد.

روز یکشنبه 31 تیرماه، صدها بازنشسته کشوری به منظور پیگیری مشکلاتشان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار