مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش:

لزوم توجه به اصلاح ساختار و چابک سازی نظام آموزش و پرورش/ ضرورت تدوین برنامه ارتقاء نظام جامع منابع انسانی

زاهدان (پانا) _ مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: از مهمترین اهداف این اداره کل اصلاح ساختار و چابک سازی نظام آموزش و پرورش و همچنین ارتقاء بحث منابع انسانی است.

کد مطلب: ۸۴۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به اصلاح ساختار و چابک سازی نظام آموزش و پرورش/ ضرورت تدوین برنامه ارتقاء نظام جامع منابع انسانی

یار محمد حسین بر ظهر امروز در جمع فرهنگیان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش و سایر همکاران این استان در همراهی و حمایت خود در زمان تصدی گری اش به عنوان معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آن اداره کل، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با عمل به قوانین و پایش اصولی داده های نیروی انسانی تمامی استان ها از صرف هزینه ها در استان ها جلوگیری نماییم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از مهمترین اهداف خود پس از انتصاب در این بخش گفت: سعی می‌کنیم در بازه زمانی کوتاه به دنبال اصلاح ساختار و چابک سازی نظام آموزش و پرورش باشیم.

وی با اشاره به حجم گسترده نامه نگاری (بیش از سیصد نامه در روز و کسب تکلیف استان ها) از بخش امور اداری وزارت افزود: اصلاح ساختار و چابک سازی نظام آموزش و پرورش باید به گونه ای باشد که تمرکز زدایی را در پی داشته باشد.

حسین بر خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم یک ساختار علمی مندرج در قانون برای چابک سازی نیروها تعریف کنیم بسیاری از ساز و کارها اصلاح خواهد شد.

وی ادامه داد: نیاز به برنامه علمی و جامعه در بحث توزیع نیروی انسانی در این وزارتخانه نیز وجود دارد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ارتقاء نظام جامع منابع انسانی یکی از سخت‌ترین کارهای پیش روی این اداره است و عزم بر تدوین آن در یک بازه زمانی ۶ ماهه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار