توضیحات حسن‌زاده در مورد محرومیت بازیکنان تراکتورسازی و نساجی

تهران (پانا) - رئیس کمیته انضباطی توضیحاتی را در مورد صدور رأی دستور موقت بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و نساجی قائمشهر بیان کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات حسن‌زاده در مورد محرومیت بازیکنان تراکتورسازی و نساجی

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مقامات تیم فوتبال امید شکایتی را علیه دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و نساجی قائمشهر و همچنین علی شجاعی، محمد مسلمی‌پور و محمدرضا آزادی بازیکنان باشگاه‌های فوق طرح کرده بودند که در تاریخ سوم مرداد ماه توسط دبیرکل فدراسیون به کمیته انضباطی ارجاع شد.

وی ادامه داد: اگر چه رسیدگی به پرونده پس از اخذ دفاعیات باشگاه‌ها و بازیکنان یاد شده خواهد بود، اما به خاطر اهمیت موضوع و جایگاه تیم فوتبال امید و همچنین به دلیل جلوگیری از اتفاقات بعدی، فعلاً با صدور دستور موقت از شرکت این سه بازیکن در مسابقات رسمی تیم‌شان جلوگیری به عمل آمد تا پس از رسیدگی، رأی نهایی صادر شود.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: صدور دستور موقت به این دلیل است که جلوی مشکلات بعدی را بگیرد، به نحوی که با شرکت دادن بازیکنان مستنکف، پرونده جدیدی برای مسابقات باز نشود. یعنی تیم مقابل با استناد به غیرمجاز بودن این بازیکنان که به اردوی تیم فوتبال امید نرفتند، شکایت دیگری نکند. مسلماً حق دفاع برای دو باشگاه و بازیکنان وجود دارد که تا روز رسیدگی، دفاعیات خود را منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار