افزایش نسبی دما در مناطق غربی کشور طی دو روز آینده

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت امروز پنج‌شنبه چهارم مردادماه در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است و این وضع تا روز شنبه ششم مرداد ماه در این مناطق حاکم است.

کد مطلب: ۸۴۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش نسبی دما در مناطق غربی کشور طی دو روز آینده

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه (مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

وی با بیان اینکه در نیمه شرقی کشور در سه روز آینده روند کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز و فردا ۴ و ۵ مرداد در ارتفاعات نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و ارتفاعات مرکزی البرز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر،رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز پنج‌شنبه ۴ مردادماه در برخی منلطق شمال غرب کشور رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. همچنین طی سه روز آینده با افزایش سرعت باد در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل طوفان گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: از بعد از ظهر امروز تا فردا در استان‌های خوزستان و ایلام وزش باد و وقوع پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار