فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

نظام جمهوری اسلامی از مولفه‌های قدرت جهانی است

ارومیه (پانا)- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار داخلی و برون مرزی در مولفه‌های قدرت جهانی قرار دارد.

کد مطلب: ۸۴۰۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمهوری اسلامی از مولفه‌های قدرت جهانی است

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم اولین جشنواره مالک اشتر سپاه سلماس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران را فرامنطقه‌ای و ریشه‌های آن در بیرون از مرز‌ها دیده می‌شود.

وی ادامه داد: امسال که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، این همه هیاهوی سیاسی و نظامی که توسط آمریکا و عیادی استکبار به راه انداخته شده است برای چه چیزی است؟ چه عاملی باعث شده است این‌ها در این هیاهوی رسانه‌ای فعالیت کنند؟

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از سال ۴۲ شروع و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و از همان روز توطئه‌های داخلی و خارجی در جهت ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و مانع از شکوفا شدن و استقلال این نظام شروع شده است.

وی گفت: این توطئه‌ها در همان روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی کاملا مشهود و ملموس بوده است که توسط گروهک‌های منافقین وابسته به استکبار، پایگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی را مورد حمله و تهاجم قرار دادند و در بخش‌های دیگری از کشور نیز به شکل‌های مختلف همچون قوم گرایی و تجزیه طلبی اختلافات داخلی را با توطئه‌های خود رقم زدند.

شهسواری بیان کرد: باز با این حال، چون نتوانستند با توطئه‌های گسترده به خواسته‌های خود برسند، جنگ تحمیلی به واسطه تجویز این جنگ توسط آمریکا به رژیم عراق در سال ۵۷ شروع شد و ۸ سال ایستادگی و ایثار و استقامت ایران اسلامی باعث شکست مفتضحانه و عقب نشینی آنان شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی از همان روز پیدایش با تهدیدات و فشار‌های مختلف از سوی استکبار جهانی پابرجا مانده و بزرگ شده‌ی میدان سختی هاست و این مردم فهیم و شجاع ایران حتی از مردم زمان پیامبر اسلام نیز در مقابل سختی‌ها ایستادگی بالایی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار