مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبرداد:

اردوی انتخابی وآمادگی اعضاء پیشتازان دختر وپسر خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت : اردوی انتخابی وآمادگی اعضاء پیشتازان دختر وپسر خراسان جنوبی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی انتخابی  وآمادگی  اعضاء پیشتازان  دختر وپسر  خراسان جنوبی برگزار شد

محمد رضا با اطمینان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری اردوی انتخابی وآمادگی اعضاء پیشتازان دختر وپسر استان خراسان جنوبی و در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: پیش اردوی استانی اعضا سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی با حضور بیش از 200نفر از اعضا پیشتاز دختر و پسر این استان که از شهرستان ها و مناطق 12 گانه استان گردهم آمده اند برگزار گردید.

وی گفت : در این اردوی دو روزه پیشتازان دختر وپسربه تفکیک جنسیت ضمن فراگیری آموزش های لازم، خود را برای شرکت در اردوی ملی که درمردادماه و شهریورماه برگزارخواهدگردید آماده می نمایند.

بااطمینان درادامه گفت :لازم به ذکر است که از بین دانش آموزان و مربیان شرکت کننده در این اردو و با توجه به آزمون های به عمل آمده، نفرات برتر جهت شرکت در اردوی ملی ، انتخاب می شوند.

وی گفت :سال های گذشته فقط حضور در اردوی ملی به صورت آموزش مهارت ها بود ولی امسال به صورت جشنواره ای است یعنی دانش آموزانی که در اردوی ملی شرکت می کنند مورد ارزیابی قرار میگیرند و تیم ها در مهارت 5 گانه به رقابت میپردازند.

بااطمینان تصریح کرد: پس از طی دو روز فرآیند برگزاری اردوی استانی، پنج تیم پسر و پنج تیم دختر وبه طورکلی 84نفر انتخاب شده وبه اردوی کشوری اعزام خواهندشد.

وی هدف از برگزاری این پیش اردو را توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی جهت حضور در اردوی کشوری بیان کرد

وی با تاکید بر اینکه مربیانی که آموزش اعضاء پیشتازان رابه عهده دارند از مدرسین استانی مجرب انتخاب شده اند گفت : بخش های اجرایی پیش اردوی استانی شامل رژه های ترکیبی، صف جمع، پیر امید، کمک های اولیه، امداد و نجات، اطفای حریق، مخابره جهت یابی، نقشه خوانی، ساخت فریادهای شادی، دست های اردویی و بازی های بومی محلی جدید و مهارت ساخت پروژه، چادر زنی، اجاق های صحرایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار