موکب‌های آذربایجان غربی به ۲۴ هزار زائر اربعین خدمات می‌دهند

ارومیه (پانا)- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: سهمیه استان برای سال جاری ۲۴ هزار نفر است در حالی که این تعداد در سال گذشته ۱۹ هزار نفر بود.

کد مطلب: ۸۴۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌های آذربایجان غربی به ۲۴ هزار زائر اربعین خدمات می‌دهند

علیرضا رادفر مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی باشکوه‌ترین گردهمایی مسلمانان جهان است اظهار داشت: باید برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این گردهمایی تلاش شود زیرا تمام توجه‌ها به این راهپیمایی است.

وی خاطر نشان کرد: عاشقان حسینی هر ساله این مراسم را با شکوه برگزار می‌کنند که باید بتوان از این فرصت استفاده کرد و با برنامه‌های فرهنگی آموزه‌های الهی را در بین جوامع گسترش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: برای اینکه بتوان خدمات بهتری را به زائران ارائه داد تلاش می‌شود ظرفیت و خدمات در مرز خسروی افزایش یابد و برنامه ریزی‌ها برای این امور در حال انجام است.

موکب‌های آذربایجان غربی به 24 هزار زائر اربعین خدمات می‌دهند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اعلام آمادگی موکب‌های استان برای ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) در اربعین 97 اظهار داشت: سهمیه این استان برای سال جاری 24 هزار نفر است در حالی که این تعداد در سال گذشته 19 هزار نفر بود.

سید حسن حسینی افزود: موکب‌های مربوط به آذربایجان غربی در سامرا، مرز خسروی، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند و همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری آذربایجان بعد از استراحت در این موکب عازم کربلای معلی شوند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 6 موکب از این استان برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) اعلام آمادگی کرده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی بیان کرد: علاقه‌مندان به راه اندازی موکب می‌توانند برای دریافت مجوز به عتبات عالیات شهرستان‌ها و مرکز استان مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم پروانه فعالیت دریافت کنند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل موکب‌ها نبود وسایل نقلیه سنگین برای حمل تجهیزات این موکب‌ها به کشور عراق است که امیدواریم مسئولان استانی این مشکل را حل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار