مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی:

تولید یک‌هزار اثر توسط اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در شانزدهمین جشنواره رضوی

بیرجند (پانا) - اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خلق یک‌هزار اثر در 8 بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، رشد 39 درصدی را در بخش تولید آثار رقم زدند.

کد مطلب: ۸۴۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید یک‌هزار اثر توسط اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در شانزدهمین جشنواره رضوی

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش استان خراسان جنوبی گفت: قریب به 1300 نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی با حضور در 8 بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) و با خلق 1000 اثر فرهنگی، هنری و ادبی یک‌بار دیگر ارادت خود را به شمس الشموس آقا علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) نشان دادند.

مدیر کل کانون پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان عضو مراکز، حضوری فعال در این جشنواره داشتند، گفت: در جشنواره شانزدهم رضوی آثار به لحاظ کیفی از رشد قابل توجهی برخوردار بود و از نظر کمیت نیز نسبت به جشنواره پانزدهم شاهد رشد 39 درصدی در تولید آثار بودیم.

حمیدی اضافه کرد: این جشنواره با موضوعاتی هم‌چون: «کاردستی، پژوهش، کتاب‌سازی، نامه‌ای به امام، خاطره نویسی، سرود، پویانمایی، طراحی تمبر پستی و کارت پستال» در قالب گروهی و فردی برگزار شد .

وی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با هدف توسعه وترویج مفاهیم فرهنگی ومعارف رضوی در میان کودکان ونوجوانان و فراهم آوردن فرصتی برای مطالعه وبررسی وقایع وسبک زندگی امام رضا (علیه‌السلام) و آشنایی بیشتر با فرهنگ رضوی برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان در پایان یادآور شد: هم‌زمان با میلاد مبارک امام رضا (ع) طی مراسمی از نفرات برتر این جشنواره تجلیل خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار