معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم آئین افتتاح کتابخانه شهید فهمیده دستجرده که با حضور جمعی از مسؤلین استانی و شهرستانی برگزارشدگفت:

اهمیت دادن به مطالعه و کتابخوانی نوعی سرمایه گذاری جهت پیشرفت کشور است

محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم آئین افتتاح کتابخانه شهید فهمیده دستجرده که با حضور جمعی از مسؤلین استانی و شهرستانی برگزارشدگفت: اهمیت دادن به مطالعه و کتابخوانی نوعی سرمایه گذاری جهت پیشرفت کشور است.

کد مطلب: ۸۴۰۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت دادن به مطالعه و کتابخوانی نوعی سرمایه گذاری جهت پیشرفت کشور است

محمود عباسی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم آئین افتتاح کتابخانه آموزشگاه شهید فهمیده دستجرده گفت:کشورهای توسعه و متمدن کتاب وکتابخوانی را بسیار جدی گرفته اند و به همین خاطر کتابخانه های پویا و فعالی دارند و ذهن و فکر دانش آموزان و فرزندان خود را بدین گونه هدایت می نمایند.

عباسی افزود: اهمیت دادن به مطالعه و کتابخوانی نوعی سرمایه گذاری جهت پیشرفت کشور است، اگر به این موضوع توجه نماییم زمینه های رشد و ترقی جامعه فراهم خواهد شد.

معاون پرورشی وفرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان تعداد کتب کتابخانه های آموزشگاهی استان زنجان را 000/200/1 جلد کتاب عنوان کرد وگفت: در استان به ازای هر دانش آموز3/7 جلد و در کشور5/10 جلد و در شهری مثل تبریز این سرانه 13 جلد کتاب است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما باید با حقوق شهروندی خود آشنا و جرات مطالعه گری داشته باشندو بر رفتار و کردار مسؤلین نظارت نمایند تا جرات تخطی و تخلف به ذهن هیچ کس خطور نکند و این مسأله فقط از طریق مطالعه و کتابخوانی حاصل می شود.

محمود عباسی تصریح نمود: علیرغم تلاش های مضاعف انجام شده1700 کلاس درس در مقطع ابتدایی استان، فاقدکتابخانه آموزشگاهی هستند و لذا باید نهضت اهداء کتاب به کتابخانه های مدارس فراگیرشود.

وی در ادامه از مدیر کل کانون و پرورش فکری استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان به خاطر تلاش و همکاری جهت افتتاح کتابخانه5000 جلدی در آموزشگاه دهستان شهید فهمیده دستجرده و اجرای برنامه های متنوع به مناسبت این برنامه و میلاد امام رضا(ع) توسط دانش آموزان تقدیر وتشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار